Autor Wiadomość
wodzowa
PostWysłany: 21:33, 22 08 2011    Temat postu:

Oto link
http://www.blog.tarantoga.pl/?p=348
BRCHToruńskiej
wodzowa
PostWysłany: 21:32, 22 08 2011    Temat postu:

Poniższy link do zdjęć pana Tarantogi, który to nam towarzyszy we wszelkich toruńskich inscenizacjach zamkowych i nie tylko. Zdjęcia robi zacne, a i Vill oraz Ijon znaleźli się na niektórych Smile
pozdrówka - BRCHToruńskiej
p.s. przepraszam za post pod postem, ale był to mój 2-gi post na tym forum i serwis nie pozwala na wrzucenie www, w obawie przed robotami/spamami, poki nie napiszę 3ciego Smile
Ijon
PostWysłany: 08:34, 05 08 2011    Temat postu: o bitwie w Toruniu

a więc tak wygląda wyjazd: zamówiony 33-osobowy autobus podjedzie pod YMCA na 7:30, potem zabierze ok 8:20-8:30 Wilka z Gdańska spod dworca PKP i dalej do Pruszcza pod Urząd Miejski na 9:00-9:10, a stamtąd po resztę do Starogardu pod Dom Kultury na 10:00-10:20 i wtedy już wioooo do Torunia. powrót odwrotnie pod wieczór. mieliśmy być w Toruniu na 10-11, ale będziemy najwcześniej na 12, więc poczekają nieco......
jedzie nas: 13 SBR, 1 SWDŁ, 9 WKPL, 3 PKL, Wilku, Mateusz? i ja, czyli razem 29 (28?) osób.
po końcowych ustaleniach z Muzeum i z transportem, wyjdzie dopłata do przejazdu gdzieś 5-10 zeta od łebka.
Mateusz, nie mogę się dodzwonić do ciebie i nie odpisujesz...

ostatanie wieści: autobus jest klimatyzowany, ma TV, barek i KIBEL!!!!, więc......
Kudłaty
PostWysłany: 12:34, 04 08 2011    Temat postu:

Starogard potwierdza 13 osób.
Batiuszka
PostWysłany: 10:40, 04 08 2011    Temat postu:

PKL potwierdza, sztuk 2+1. Cała nasza trójka Drombo zabierze się w Pruszczu.
Martin Graves
PostWysłany: 08:31, 04 08 2011    Temat postu:

Starogardzka Wolna Drużyna Łucznicza potwierdza swój udział w toruńskiej imprezie. Jednakże po rozmowach z Błażejem Sadowskim zdecydowaliśmy, że jedziemy pociągiem już w sobotę i będziemy nocować na miejscu.
Do zobaczenia na miejscu.
Ijon
PostWysłany: 06:16, 04 08 2011    Temat postu: o wyjeździe na bitwę

sprawy wyjazdu do Torunia przedstawiają się następująco:
- jedzie SBR 12 osób, SWDŁ 5 osób, WKPL 7 osób, PKL 2+1 osoby, Mateusz, Wilk i ja, co razem daje 30 osób. proszę tu dziś o potwierdzenie wyjazdu lub telefon do mnie bo trzeba zamówić wtedy odpowiedni środek transportu. szczególnie chodzi mi o SWDŁ
- transport przybędzie na godzinę 7:30 rano w niedzielę pod klub YMCA w Gdyni, następnie pojedzie do Gdańska i przez Pruszcz do Starogardu, a stamtąd do Torunia. powrót pod wieczór. nie wiem tylko jak Mateusza odebrać z Malborka...
- miała nas przyjechać większa ilość i to było warunkiem darmowego transportu, a w tym przypadku może trzeba będzie liczyć się z niewielką zapłatą za przejazd (jeśli tak, to nie napiszę ile, bo sam nie wiem)
Batiuszka
PostWysłany: 22:46, 01 08 2011    Temat postu:

Jakieś wieści o Toruniu? Szczegóły, kto może pojechać itd?
wodzu
PostWysłany: 19:05, 05 07 2011    Temat postu:

Witam wszystkich serdecznie. Jestem pomocnikiem w prowadzeniu i zaczęciu tej inscenizacji Toruńskiej 7.8.2011. Jak jakieś pytania to śmiało,a postaram się odpowiedzieć. Na Grunwaldzie będzie okazja pogadać. Jak co to szukajcie Błażeja S. Bractwo Rycerzy Chorągwi Toruńskiej, a stacjonujemy w chorągwi Nadreńskiej. W imieniu Piotra P.-organizatora tej to inscenizacji, zapraszam serdecznie i dziękuje bardzo.
Kudłaty
PostWysłany: 20:59, 04 07 2011    Temat postu:

Strogardzkie Bractwo Rycerskie: 7 fajterów, 4 markietanki, 1 przydupas = 12 osób


Kerin: 2 fajterów + 2 niewiasty (jadą już w sobote, mają własny transport)
Ijon
PostWysłany: 06:49, 04 07 2011    Temat postu: o bitwie w Toruniu

zakładają że wypada po 100 zł na łeb, ale dowiem się tego dokładniej.
po mojej propozycji transportu zostało wstępnie ustalone: jeżeli przyjedzie nas dużo, zapłacą nam za autobus!!! ale ma on być pełen.
liczą od nas przede wszystkim na walczących, których tu mało widzę. fakt, w tym czasie ma być Koronowo, ale rozmawiałem z orgiem Koronowa (Krzyśkiem Gór....) i ono się chyba nie odbędzie, więc cała rzesza od Maćka von R. może się w Toruniu stawić. wieści o Koronowie będą na Grunwaldzie. Także wieści o Suchaczu !!!!! (który jednak będzie!!!!) 9-11 września.
nie wiem czy teraz do czwartku zdążę ogarnąć wszystko, potem za tydzień Gruwalad, ale pewno zaraz po nim opiszę co i jak. także III Turniej w Wenecji.
a więc: Toruń czeka........
Mateusz
PostWysłany: 11:13, 03 07 2011    Temat postu:

Można się jeszcze dopisywać do listy?
I jako ideowy zaciężny zadaję pytanie: Czy ta kasa to będzie uczciwa i w reńskich złotych płacona? Czy raczej w czeskich flutkach, w których tyle kruszcu, co brudu pod paznokciami Świętej Panienki...
Villentr
PostWysłany: 07:58, 01 07 2011    Temat postu:

Ja chyba też sobie z drzewcem pobiegam Smile
Loreley z łukiem
I jeszcze będę miał ze sobą 2 dziewczyny, siostrę i Hybrydę.
Czyli w sumie 4 sztuki
Wojciech z Gdańska
PostWysłany: 21:08, 30 06 2011    Temat postu:

ja mogę jako lekkozbrojny z włócznią
Batiuszka
PostWysłany: 19:28, 30 06 2011    Temat postu:

Ja i Paweł (jako łucznik) chcemy wziąć udział. Jakby ktoś od nas jeszcze chciał się zgłosić to damy znać Smile
Martin Graves
PostWysłany: 17:14, 29 06 2011    Temat postu:

Starogardzka Wolna Drużyna Łucznicza z wielką przyjemnością weźmie udział w tym wydarzeniu. Oczywiście jako łucznicy w sile pięciu ludzi. Jeśli oczywiście nas zechcecie.
Ijon
PostWysłany: 08:14, 29 06 2011    Temat postu: Wojna w Toruniu za kasę

witajcie Ludkowie mili

dostałem takie oto wieści dla walczącch, strzelających, czeladzi, markietanek i innych pomocnych osób, wieści na które muszę jak najszybciej odpowiedzieć:

".... 7 sierpnia 2011r. o godzinie 15.30 na Rynku Staromiejskim rozpocznie się inscenizacja pt. "Rok 1414. Zakon w oblężeniu". Widowisko organizowane przez Centrum Kultury Zamek Krzyżacki dotyczyć będzie wydarzeń znanych w historii jako wojna głodowa (1414 r.)..."

i do tego rozpiskę działań:

"Rok 1414. Zakon w oblężeniu
Plan imprezy

1. 09.00 - 10.00 Przyjazd bractw
a. Przydzielenie miejsc parkingowych
b. Przydzielenie miejsc, w których będzie można się przebrać
c. Sprawdzenie listy obecności
d. Przydział wody
e. Inne sprawy organizacyjne
2. 10.00 - 11.00 Sprawy organizacyjne
a. Spotkanie wszystkich na wspólnym omówieniu spraw związanych z ruchami wojsk, przemarszem itp.
b. Informacje o bezpieczeństwie, obsłudze medycznej, itp.
c. Rozdział obowiązków i ról według przygotowanego scenariusza dla poszczególnych osób i bractw.
d. Podział przybyłych na rycerzy krzyżackich, polskich, łuczników oraz artylerię
e. Inne informacje wskazujące jak powinni zachowywać się i działać osoby biorące udział w inscenizacji.
3. 11.00 - 13.30 Próba generalna
a. Przejście w poszczególne miejsca i sytuacje
b. Koniec próby generalnej, czas wolny
4. 14.45 Gotowość do wymarszu,
a. Ostatnie przygotowania, Ostatnie uwagi
b. Czas na przebieranie się itp
c. 15.10 zbiórka wszystkich na placu przed zamkiem,
d. Ustawienie oddziałów
5. 15.20 Wymarsz oddziałów na Rynek Staromiejski
a. Niewiasty zabezpieczają boki i przód pochodu tam gdzie będą maszerowały oddziały konne
6. 15.30 Początek Inscenizacji na Rynku Staromiejskim
a. Ustawienie się oddziałów w odpowiednim szyku i miejscu na Rynku Starego Miasta
7. 16.00 Koniec Inscenizacji na Rynku Staromiejskim i przemarsz wojsk na zamek
a. Przemarsz odbędzie się ulicami Szeroką, Podmurną i Przedzamcze
b. Ok. 16.00 dojście do fosy.
8. Inscenizacja w fosie i pod murami zamku
a. Krótkie przedstawienie w fosie
b. Bitwa konna w fosie bez wystrzałów i efektów pirotechnicznych,
c. Spalenie wioski
d. Bitwa oddziałów pieszych bez wystrzałów i efektów pirotechnicznych,
c. Przemieszczenie się oddziałów pod mury zamku
d. Bitwa pod zamkiem z udziałem pirotechniki tutaj dopiero będzie można strzelać.
e. Wybuch w wieży i innych miejscach
f. Krótka scenka. Rozmowa o zawieszenie broni
g. Ok. 17.00 zakończenie inscenizacji przedstawienie bractw i aktorów.
e Zwijanie sprzętu i sprzątanie, wypłata gaży dla bractw"


dziś-jutro dowiem się więcej o warunkach finansowych i znać Wam dam niezwłocznie. ALE WY JUŻ TERAZ DAJCIE ODPOWIEDŹ O UCZESTNICTWIE, BO DO KOŃCA TYGODNIA MUSZĘ SIĘ ZDEKLAROWAĆ, a w piątek popołudniu już wyjeżdżam. mają około 100 uczestników, a potrzeba jeszcze ok 100, więc........
także dzś jutro wkleję historię tej wojny i "ruchy wojsk" na inscenizacji.

pozdrawiam
Ijon

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group